משלוחים והחזרות
משלוחים ב-361, אנחנו עושים את כל המאמצים לספק את ההזמנה שלך במהירות האפשרית, אך ייתכנו מקרים שבהם ייתכנו עיכובים בזמני קבלת המוצרים, כמו במקרים של מוצרים שאזלו מהמלאי ונדרשים להזמנה מהמותג, בתקופות של מבצעים מיוחדים וכדומה.
שליח עד הבית – בעלות של 30 ₪. בקנייה מעל 499 ₪ המשלוח הינו חינם וללא עלות נוספת (המשלוח מתייחס לפר מוצר ולא לסך ההזמנה הכולל).
משלוח עד הבית מתבצע בין השעות 09:00-18:00, ולכן מומלץ להזין כתובת שבה תהיו זמינים בשעות אלו.
עם איסוף החבילה ממשרדינו על ידי חברת השליחויות, תקבלו מסרון המודיע על כך. לאחר מכן, חברת השליחויות תתאם איתכם את מועד קבלת המשלוח.
המשלוח יתבצע תוך 10 ימי עסקים מתאריך הרכישה באתר, כאשר ברוב המקרים המשלוח יגיע קודם לכן (למעט מקרים שבהם המוצר אינו קיים במלאי).
משלוחים לאזורים מרוחקים יתבצעו תוך 12 ימי עסקים (כגון אילת, הערבה, יישובי צפון רמת הגולן, קיבוצים ויישובים שאינם סמוכים לכבישים ראשיים).
יש לציין כי חברת השליחויות היא גורם חיצוני, ולכן ייתכנו עיכובים שאינם תלויים בנו.
מדיניות החלפות והחזרות ניתן להחליף או להחזיר מוצר תוך 14 ימי עסקים מיום קבלתו, בתנאי שלא נעשה בו שימוש, לא נגרם לו נזק והוא מוחזר באריזתו המקורית.
בהחזרת מוצר ניתן לקבל זיכוי לאתר בניכוי 5% מסך העסקה או החזר כספי לאמצעי התשלום שבו בוצעה ההזמנה (לא תקף על פריטים במבצע, במקרים אלו יינתן זיכוי לאתר בלבד).
הזיכוי לאתר או ההחזר הכספי יינתנו תוך 7 ימי עסקים מקבלת המוצר במשרדינו.
דמי משלוח לא יזוכו.
זיכוי כספי יינתן לכרטיס האשראי שבו בוצעה ההזמנה, באותם תנאי תשלום.
אין אפשרות להחליף או להחזיר דגמים הנמכרים במבצעי חיסול סוף עונה או במבצעי 1+1.
שליח עד הבית להחלפה/החזרה לא ניתן לשלוח מוצרים באמצעות דואר ישראל או דואר רשום. תיאום איסוף המוצר על ידי שליח ייעשה דרך מחלקת שירות לקוחות בטלפון 073-3406260 או באימייל info@361israel.co.il.
החלפה או החזרה באמצעות שליח תתבצע בעלות של 35 ₪ לכל צד (המחיר נקבע על ידי חברת השילוח בלבד).
במקרה של החלפת מוצר, יש למסור לשליח את המוצר המקורי שרכשתם בעת קבלת המוצר החלופי.
תיקון מוצר במקרה שנדרש תיקון למוצר שרכשתם, יש ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות בטלפון: 073-3406260.
המוצר יישלח לתיקון על ידי שליח בעלות של 35 ₪ (בתיאום מראש). אין אפשרות לשלוח מוצרים באמצעות דואר ישראל או דואר רשום.
לאחר תיקון המוצר, ניתן לקבלו באמצעות שליח עד הבית בעלות של 35 ₪.
יש לציין כי אין אחריות על מוצרים שנקנו בסוף עונה או במהלך מבצעי חיסול מלאי.
מוצר שאזל מהמלאי במקרה שהמוצר שהזמנת אזל מהמלאי ואין באפשרותנו לספקו, ניצור איתך קשר טלפוני וניידע אותך. במקרה כזה, תוכלי לבחור בין קבלת מוצר חליפי, זיכוי לאתר או החזר כספי.
*החברה רשאית לבטל הזמנה או מוצר שאינם נמצאים במלאי ללא התראה מוקדמת.